Error message

Notice: Undefined index: menu-mcms-categories in menu_block_view() (line 486 of /var/www/vhost/tomaszbar.pl/modules/menu/menu.module).

W jaki sposób skutecznie przygotować reklamę outdoorową aby przyciągnąć atencję klientów?

Ostatnio dodane

W czasach ogromnej konkurencji i niezwykle dużej liczbie marek, które mają do zaoferowania przeróżne produkty, ażeby przykuć atencję klientów liczy się interesujący pomysł oraz odpowiednio dopasowana treść przekazu.




Obok tradycyjnie postrzeganej reklamy w środkach masowego przekazu takich jak prasa czy też telewizja, w dalszym ciągu efektywną formą bITwy o uwagę klienta są reklamy outdoorowe.


billboardy wejherowo
Author: Sterling College
Source: http://www.flickr.com


Tego typu przykład marketingu ma format zewnętrzny, a więc jest umieszczany w przestrzeni publicznej - na ulicach, budynkach, tramwajach etc.. I to jest jedna z jej bardzo dużych zalet - reklama outdoorowa jest obecna w sposób ciągły i tak samo może oddziaływać na konsumenta. Biorąc pod uwagę wielkie formaty takich form przekazu treści reklamowej, jesteśmy wyjątkowo widoczni dla wszystkich zainteresowanych. Jest to więc dobra forma wyróżnienia się w kontekście innych firm, które inwestują w klasyczny przekaz. Dodatkowo reklama zewnętrzna może przybierać niezwykle kreatywne formy i może być dopasowana do otaczającej ją przestrzeni publicznej. Dlatego też ciągle jesteśmy w stanie spotkać tego rodzaju reklamy w dużych i małych miastach naszego kraju. I tak przykładowo jeżeli chodzi o billboardy Wejherowo bądź też inne nadmorskie miejscowości mają możliwość zaistnieć w oczach mieszkańców innych miast poprzez pomysłową reklamę w outdoorze. Często wykorzystuje się personalizowany przekaz zależnie od tego w której części kraju umieszczamy dany billboard ---> .




Świetnym przykładem reklamy outdoorowej są również telebimy, które umieszczane są w najróżniejszych dzielnicach miasta. I tak na przykład, interesujący telebim Radom Struga ulica może przyciągnąć koncentrację dużej liczby osób a w konsekwencji zachęcić ich do skorzystania z produktu reklamowanej firmy: .