Error message

  • Notice: Undefined index: menu-mcms-categories in menu_block_view() (line 486 of /var/www/vhosts/tomaszbar.pl/modules/menu/menu.module).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/tomaszbar.pl/includes/menu.inc).

Marketingowe rozwiązania na zdobycie oraz zatrzymanie klienta

Ostatnio dodane

Dzisiejszy handel można by porównać do targu z baśni wschodnich, mieni się on kolorami, dźwiękiem, i jest szczelnie wypełniony przekonywującymi nas sprzedawcami. Czasami aż trudno się zorientować w tym wszystkim. I klient jest nieco zagubiony, nie zawsze wie co ma zrobić.

Business work
Author: Victor1558
Source: http://www.flickr.com
Może to zdziwić, jednak przed podobnym kłopotem staje także handlowiec. Jego misją jest sprzedaż, ale w warunkach ogromnej konkurencji wcale nie jest to takie łatwe. Rzecz jasna nie jest to sprawa (łukasz sołtys) beznadziejna. Zawsze można coś zdziałać. Używa się do tegoż celu wszelakie możliwe środki trafienia z informacją do klientów.

Jeżeli musisz sprawdzić rzetelność informacji zawartych w tym materiale, to kliknij tutaj i zweryfikuj info u źródła a uzyskasz stuprocentową gwarancję w tej kwestii.

Najbardziej chyba klasycznym jest promocja. W wyselekcjonowanych przez nas miejscach stoi wynajęty przez nas człek i raczy wyrobami które pragniemy zbyć. Nabywca w ów sposób zaznajamia się z naszą ofertą i być może przy dokonywaniu zakupów postanowi nabyć nasz towar.

Trudno jednak tym sposobem promować dla przykładu auto czy aparat fotograficzny. To przecież nie kiełbasa której kawałek możemy podzielić na mniejsze po czym ofiarować konsumentowi do posmakowania. Można jednak naszą działalność i produkt wypromować w inny sposób. Przychodzi nam tutaj ze wsparciem loteria promocyjna, w której elementarną rolę pełni zakup bazy danych.

Częstokroć spotykaną jej formą jest losowanie kuponów do jakich uprawniony jest nabywca po zrealizowaniu zakupów na z góry określoną sumę. Dobrze skonstruowana loteria promocyjna pozwala nam w pewnym sensie "upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Z jednej strony mamy możliwość przyrostu sprzedaży znanych już artykułów (paragon na wyznaczoną sumę) i równocześnie powiadomimy naszych nabywców o innowacyjnym produkcie, który może być główną nagrodą.

Poinformowaliśmy już naszych nabywców o tym iż mamy dobry produkt. Czy na tym kończy się nasza troska? Niestety nie możemy spocząć na laurach, teraz musimy zatrzymać naszych klientów na dłużej. Oczywiście nic tak nie potrafi zatrzymać jak świetna jakość artykułu i kompetentna, sympatyczna obsługa. Możemy jednak troszkę wzmocnić wynik poprzez programy lojalnościowe. Szczególnie ważkim narzędziem są programy lojalnościowe w branży telekomunikacyjnej, gdzie towar jest niematerialny.